Enjoy cooking
Browse through over
650,000 tasty recipes.
Home » » ISPOVEST – Ne znam sta mi to trebalo, kad sam bila sa bivšim volela…

ISPOVEST – Ne znam sta mi to trebalo, kad sam bila sa bivšim volela…

Written By Zaboravljeni Recepti on srijeda, 7. rujna 2016. | 01:26:00



Ne znam sta mi to trebalo, kad sam bila sa bivšim volela sam pored njega piti pivo. 



I jednom kada smo se malo više napili predložila sam se*s, htela sam probati onako pijana, on je snimao telefonom, i sad kako se već danima ne čujemo plašim se da ne postavi na nekom po*no sajtu. 



Njegov najbolji drug me skoro muvao i jednom prilikom rekao “znam kako izgledaš gola”, jasno mi bilo da je pogledao snimak. Baš sam ispala glupa. :(((

Izvor: komicnistatusi.rs

SHARE

About Zaboravljeni Recepti

0 komentari :

Objavi komentar