Enjoy cooking
Browse through over
650,000 tasty recipes.
Home » » ERO*SKA ISPOVEST – Brat i ja smo uvek imali prepirki oko devojaka. Uvek se vodio razgovor ko moze duze i bolje da poje*e…

ERO*SKA ISPOVEST – Brat i ja smo uvek imali prepirki oko devojaka. Uvek se vodio razgovor ko moze duze i bolje da poje*e…

Written By Zaboravljeni Recepti on srijeda, 7. rujna 2016. | 01:30:00



Brat i ja smo uvek imali prepirki oko devojaka. Uvek se vodio razgovor ko moze duze i bolje da poje*e. Tako su prolazile godine, on se ozenio i ja sam se ozenio. Dobio sam prelepu snajku dosta mladju od mene i uvek se lepo ponasala prema meni. Mamila me je svojim telom i uvek izazivala. On je bio uvek na to malo ljubomoran. Stanje nije bilo tako i sa mojom zenom. Ona je bila isto dobra ri*a, ali malo povucenija. Kad smo sedeli zajedno i zezali se uvek se izmedju mene i snajke nesto desavalo dok je medju njima bila kao neka barijera. Pokusavali smo da ih malo opustimo, ali je moja zena uvek bila sramezljiva. Posle par godina izmedju mene i znajke je bilo raznih dogadjaja da ih sad ne prepricavam, ali je bitno da nam je bilo lepo. Brat je slutio za to, ali nikad nije jasno rekao da nesto zna. Moja zena je znala da ima veci ku*ac od mene iz mojih prica, ali nikad nije tome davala znacaj. Ja sam sa njom imao dosta lep se**ualni zivot i to je nju ispunjavalo do kraja. Imao sam sasvim prosecan k**ac, ali je stvar bila u tome sto sam mogao da imam 4 do 5 odnosa sa njom za redom i to je bilo previse za nju. I ona i ja smo znali da je moja snajka volela taj bratov veliki ku**c, ali joj je bilo premalo tih njegivih 2 do 3 minuta se*a jer je odmah svr**vao i posle je bilo problema za ponovnim se**om. Ali da predjem na pricu.
Dosao je dan kad je moja zena trebala da ide do grada posto smo ziveli na 10 minuta od grada. Trebalo je da se kupi nesto vece u trgovinim a ja sam bio zatrpan poslom. Kao iz vedra neba naisao je moj brat i rekao da ide prema gradu. Pitao sam ga da je povede i on je rekao da nema problema. Otisao sam do kuce i rekao joj da se obuce. Posle par trenutaka sisla je u kratkoj suknjici i bodi majici seli su u auto i krenuli. Ali kad su kretali brat me je tako pogledao kao da je ovaj trenutak cekao godinama. Odmah mi je proslo kroz gkavu da on mozda i zna situaciju da sam ja vec imao nekih kontakata sa snajkom. U trenutku sam pomislio ma ovaj ce nju da napada uz put. Posto sam radio kao mehanicar, iza radnje sam uvek imao slobodnih auta, seo sam i krenuo da ih pratim da vidim da li je spremna da proba njegov ku**c.
Isao sam tako za njima na razdaljini da me ne bi videli jer bi mi bilo bas bezveze. Stigli su do trgovine ona je otisla i kupila stvarcice. Posle je on otisao do nekog butika kupio neke krpice. Sve je islo nekako normalno, ali je posle nekih 5 minuta lagane voznje po gradu stao ispred prodavnice vesa i izasao da nesto pogleda unutra. Ona je sedela u autu, ali je on izasao i pozvao je da izadje. Nisam znao o cemu se radi, ali sam mogao da se pojedem od znatizelje. Cekao sam jedno petnaestak minuta i onda su izasli smejali su se on joj je otvorio vrata i krenuli su. Pratio sam i dalje i taman planirao da se vratim pre njih kuci, ali je brat krenuo da ide u kontra smeru u odnosu na nase naselje. Krenuo je da vozi putem prema obliznjem jezeru i zaustavili su se posle nekih pet kilometara ispred jednog etno restorana.




Znao sam da je priprema i da je bari jer ceo zivot je bilo takmicenja izmedju nas dvojice. Bio sam ljut u ljubomoran, ali nisam hteo da pravim scenu vec sam hteo da vidim sta ce da se desi do kraja. Posle nekih pola sata su krenuli da da se vracaju kuci i mislio sam da je tu kraj i planirao kako da ih zaobidjem i stignem kuci pre njih, ali sam se iznenadio kad sam video da brat skrece sa puta i parkira se do jezera uz jednu malu uvalu. Prosao sam ih parkirao u susedni putic i polako kroz sumarak dosao maltene iznad nihovog auta. Tu se nalazila stena zarasla u neko drvece i bila je kao stvorena za mene da sve vidim kao na pozornici. Brat je vozio BMW5 sa siberom i posto je bila vrucina siber je bio otvoren i svi prozori tako da sam cuo svaku njihovu rec. Cuo sam da je ubedjuje da proba ves koji su kupili u radnji. Prica mu je bila da ne zeli da ga odnese kuci zeni, a da joj ne odgovara. Posle dosta ubedjivanja je pristala, ali mu je rekla da izadje iz auta. Prvo nije hteo, ali kad je video da nema sanse onda je izasao. Ona je lagano povukla svoju suknjicu i probala tangice koje je on kupio, svukla ih je pa je probala i brus. Zvala ga je da se vrati i rekla da je velicina ok i da je brus bas cvrst i da lepo drzi. Onda joj je on rekao da proba i ostatak, ali mu je rekla da nema potrebe jer je sve u istoj velicini. On nije odustajao i navaljivao je nije imala kud pristala je, ali on nije hteo da izadje vec joj je obecao sa nece vireti. Ma sta ti je bre snajka, pa ne stidis se valjda toliko od mene, vidjao sam te sto puta u kupacem kostimu, zar to nije isto. Nije imalo sanse da pristane, ali kad je videla da nema pomoci pristala je.
Sve sam video kao na dlanu. On se okrenuo prema svojoj strani, a ona je polako odigla dupence od sedista i ispod suknje svukla svoje gacice i ostavila pored menjaca, a obukla ove druge sto joj je on dao. Spustila je suknjicu i rekla da su ok i da se opet okrene da bi ih skinula. On je sada navaljivao da vidi kako joj stoje posto je znala da ne moze da mu izadje iz volje podigla je suknjicu i pokazala prednji deo. Bila je taze izdepilirana, a tange su vise otkrivale nego pokrivale njenu izdepiliranu ribicu. Rekao je da su prekrasne i da zeli da vidi i zadnji deo. Ona se nasla u cudu i rekla kako kad smo u kolima i mislila je da ga otkaci, ali je on stisnuo dugme i sediste je samo palo. Onda je rekao pa potrudi se malo snajka. Prvo se malo okrenula malo na bok i pokazala mu du*ence koje je samo delila trakica na dva dela. On je i dalje navaljivao da se ona cela naguzi. Ona je ustala i stala u klececi polozaj okrenuta prema zadnjem delu auta i na*uzila se. Polako je podigla suknjicu i pokazala mu prekrasno du*e u tim crvenim tangicama. On joj je davao komplimente i hvalio je njeno telo. Svakoj zeni imponuje da joj se dele komplimenti. Mogu da zamislim kako je njemu kad sam ja odozgo lepo video kako joj se picic ocrtavao u toj pozi. Polako joj je rukom presao preko du*eta, a ona je odmah sela na sediste i rekla, ej ne preteruj idemo polako kuci i onako radimo ono sto netreba. Rekla mu je da se okrene sto je i uradio, ali sam video da joj je dohvatio gacice koje su stojale pored menjaca. Ona je svukla njegove i pruzila mu ih, ali nije bilo njenih. Pitala ga je gde su, ali se on pravio lud. Rekao joj je mozda su zapale negde pored sedista. Ona je pocela da se okrece i da ih trazi, a on je sedeo i cekao priliku jer je znao da joj je ri*ica gola i da nema nista ispod suknje. Ona se prebacila preko spustenog sedista pozadi i gledala na zadnje sediste, a on je prvo virnuo ispod suknje i kad je video tu prelepu usku pi*kicu, odmah je skocio preko nje i kao poceo da gleda isto nesto sa strane. Ona mu je rekla, nema ih nigde skloni se, ali je on nije slusao i rekao je kao da ih je nasao, ali je sada on klecao na njenoj patosnici za noge. Ona je dosla na svoje sediste, ali je skoro sve bilo gotovo. Samo je bilo pitanja da li se ona na*alila. Rekao joj je dok je drzao njene tange u rukama evo su snaka, ali mozes da ih dobijes samo ako ih ja tebi obucem. Spustila je noge pored njega levo i desno i drzala su*nju na svom medj*nozju. Kao da se branila, ali sam znao da je i ona zelela taj veliki ku*ac cim je pristala na sve ovo. On joj je polako navukao na jednu pa na drugu mogu i onda kad je morao da ih navice na du*ence suknjica joj se podigla i on je video njenu prelepu pi*kicu opet. Nije vise cekao i srucio se preko nje i poceo je da je ljubi. Ona se prvo opirala, ali je kasnije malo popustila. On je odmah spustio svoj sorc i izvadio kurac i najverovatnije ga vec centrirao, ali sam je cuo kako je vikala da nije normalan i da nema sanse da se poje*u. Onda se on odmakao i drzao svoj k**ac u ruci i nadr*avao ga ispred nje. Rekao joj je zar ne zelis da probas ovako de**o i velik k**ac. Zar ne zellis da osetis nesto deblje i vece od tvog dragog. Zamisli kako bi ti se ri*ica nategla da primis ovu moju de*elu gla*icu. Ona je samo cutala, a on je nastavio, zar ne zelis snajka da osetis kako ti se pi*kica rasteze dok joj ulazi ovako de*eo ku**c. 




Ona mu je rekla da je sasvim zadovoljna mojim ku**em, ali joj je on na to rekao da zna da ima veci ku**c od mene jer smo se stalno o tome prepirali i merili ih. Nikako nije prihvatala. Onda je on polako poceo da je mazi po butinama i rekao kako hoce samo da joj mazi pic**cu gla*icem, ali nije pristajala, ali je on bio jako uporan i takoreci na silu ga prislonio na njene prelepe usmine. Znao sam da ce da bude jeb**a, jer je od krvi i mesa, ali je to nekakao i mene pa*ilo. Klizio je polako po njoj dok sam ja pratio svaki njegov pokret. Ona je lezala nepomicna, a on je drzao kur*c za koren i sarao po njenim usminama i klit**isu. Palio joj je ri*icu, a moja zena je vec pocela da zatvara polako oci i da gricka usnice. On je i dalje trljao svojim ogromnim glav**em moju usku ri**cu, a ona je sve vise pocinjala da se meskolji i pokrece u kukovima. Osetio je to i on polako je poceo da pritiska gla*icem na njenu usku ru**cu. Ona je polako podigla dup*nce sama sa sedista kako bi mu omogucila da joj lepse udje i gl*vic je polako nestao u mojoj prelepoj ri*ici. Moja zena je samo uzdanula, a on ga je opet celog izvadio pa ga je opet gurnuo kako bi osetila kol*ki je i kako joj siri pi**cu. Ona je sad vec pocela da uzdise i da mesa na njemu jer joj jej odgovarao taj debeo k**ac u sebi. Onda je samo odjednom legao preko nje i uterao ga celom duzinom. Ona je pocela da se otima, ali je on i dalje je**o. Polako je podvukao svoje ruke pod njeno du*e i poceo zesce da je navlaci i sada je vec i ona pocela da uziva u tome i pocela je opet da mesa u kukovima. Taman sam mislio da ce da bude dobar s*x i da ce da je opsno rasturi tim ku**em kad je poceo glasno da uzdise i da dace, ona mu je rekla vadi ga budalo, ali je on nije slusao i tako je dugo sv**avao i punio joj pi**icu da to do sad nisam jos video. Kad je zavrsio i dalje ga nije vadio, ali se ona sama povukla unazad, a iz p**ke je potekao potok. Bila je besna i rekla mu je da je jako bezobrazan i da nije sigurna da li su joj plodni dani. Video sam da je ona bila nezadovoljna jer navikla na duzi ***

Izvor: komicnistatusi.rs

SHARE

About Zaboravljeni Recepti

0 komentari :

Objavi komentar