Enjoy cooking
Browse through over
650,000 tasty recipes.
Home » » ISPOVEST – Najgluplja stvar koja mi se desila u krevetu je da sam se je*ala sa dečkom a da zbog mešavine alkohola…

ISPOVEST – Najgluplja stvar koja mi se desila u krevetu je da sam se je*ala sa dečkom a da zbog mešavine alkohola…

Written By Zaboravljeni Recepti on srijeda, 31. kolovoza 2016. | 23:48:00

najgluplha


Najgluplja stvar koja mi se desila u krevetu je da sam se je*ala sa dečkom a da zbog mešavine alkohola, požude, i stida prema novom dečku, nisam izvadila tampon, te ga je on, zajedno sa onim končićem za izvlačenje, gurno dosta duboko čak do materice. 


Sledile su duge minute nerviranja u kupatilu i moji neuspeli pokušaji da ga sama izvadim. Na kraju sam morala reći dečku šta se desilo, na šta mi je on predložio da ga on proba izvaditi sa nekim od svojih alatki. Ni ne pomišljajte šta je sve gurao i koliko je mene to bolelo. 


Al ipak morali smo otići u hitnu, bilo me je užasno sramota ali drago mi je da je dečko bio uz mene govoreći da nije sramota ako mi se zavuče tampon nego je sramota to što je jedna njegova drugarica došla jer joj ostao komadić šangarepe u pi*ki. Raskinuli smo par meseci posle ali kada se setim toga osmeh mi je preko celog lica.

Izvor: komicnistatusi.rs
SHARE

About Zaboravljeni Recepti

0 komentari :

Objavi komentar