Enjoy cooking
Browse through over
650,000 tasty recipes.
Home » » ISPOVEST – Moja tadašnja devojka je bila kod mene, otišli u sobu, prvo smo se klasično je*ali a onda sam je

ISPOVEST – Moja tadašnja devojka je bila kod mene, otišli u sobu, prvo smo se klasično je*ali a onda sam je

Written By Zaboravljeni Recepti on srijeda, 31. kolovoza 2016. | 23:50:00

tadasnja


Moja tadašnja devojka je bila kod mene, otišli u sobu, prvo smo se klasično je*ali a onda sam je opkoračio, stavio joj u usta i počeo je tako gol*guz “je*ati u usta”. 


Taman je trebalo početi svr*avanje, kad ulazi moja majka i upali svetlo a devojci usta sva krvava, pomislila ona da sam joj ja povredio grkljan pa je uzela pikslu i udarila me u glavu. 


Kada sam se osvestio majka mi se postidjeno izvinjavala jer nije znala da cura ima menstruaciju i da je krv zapravo bila iz njene pi*ke koje sam predhodno izje*ao. Ih bre čoveče napravi od mene manijaka.

Izvor: komicnistatusi.rs
SHARE

About Zaboravljeni Recepti

0 komentari :

Objavi komentar