Enjoy cooking
Browse through over
650,000 tasty recipes.
Home » » ZA RUČKOM SE TRAŽIO ZALOGAJ VIŠE...NE MOGU VAM OPISATI KOLIKO SU GOSTI BILI ZADOVOLJNI OVIM JELOM

ZA RUČKOM SE TRAŽIO ZALOGAJ VIŠE...NE MOGU VAM OPISATI KOLIKO SU GOSTI BILI ZADOVOLJNI OVIM JELOM

Written By Zaboravljeni Recepti on petak, 23. rujna 2016. | 19:21:00



Ima toga već kod mene ali u malo drugačijoj formi, a sad evo i rolata :)...jer mi tikvice obožavamo :)
Sastojci
tikvice (kod mene 2 srednje)
brašno
jaje
papar, sol


  šunka (4 velike fete fine šunke)
sir gauda kod mene puno jer tako volima
mozzarella (1 kugla )
ulje za friganje
mlijeko

Priprema
1.
Od brašna , jaja i mlijeka napravite paštelu, malo gušće nego za palačinke, posolite , popaprite.
2.
Tikvice tanko narežite po dužini, ne solite ih i ne cjedite vodu, nego ih feticu po feticu umačite u pripremljenu paštelu i pofrigajte u zagrijanom ulju s obje strane.
3.
Kad su gotove slažite ih na kuhinjski papir da upije višak ulja.


  4.
Posložite ih po dužini  na foliju ,ja sam složila po duzini dva reda a po širini 5 fetica) posložite šunku , gaudu mozzarelu , pažljivo zarolajte , dobro omotajte folijom , rubove folije dobro zatvorite, ubacite u pećnicu 20-ak min na 180°C.
5.
Nakon toga izvadite iz pećnice i pustite da se malo prohladi , otvorite foliju, izrežite i uživajte...
6.
pokazat ću vam put do originalnog recepta, cura tikvice stavlja u brašno pa u jaje(a ne paštelu ka ja ) i kad rolat zamota u foliju ne stavlja u pećnicu, pa ako se odlučite vi napravite kako vas volja, al ja volim kad se to sve lipo otopi i poveže.
fala na čitanju i pažnji

Izvor: coolinarka.com
SHARE

About Zaboravljeni Recepti

0 komentari :

Objavi komentar