Enjoy cooking
Browse through over
650,000 tasty recipes.
Home » » KRATKA ERO*SKA ISPOVEST – iskoristila sam debeljka

KRATKA ERO*SKA ISPOVEST – iskoristila sam debeljka

Written By Zaboravljeni Recepti on srijeda, 7. rujna 2016. | 01:35:00



Ispricacu kako sam najebala prošle subote. Izašla sam sa frendom u jednom lokalu gde izlaze malo stariji tipovi. Upoznao me sa jako moćnim likovima, kad se setim sva se ovlažim na njihove kajle. Za oko zapao mi jedan lepuškasti debeljko, videla sam da celo veče on plaćao. 



To veče rešila sam da se poj*bem sa njim po svaku cenu, sedeo je ispred mene ja sam sirila noge i gledala u njegovo međunožje i jezikom prelazila preko svoje usne ahah debeljko se napalio… odmah me pozvao da me provoza u svoj kabrio, da čuli ste vozi kabriolet. Pozio me kabrioletom po celom gradu puštila sam svoju plavu kosu da je vetar nosi, rukom sam ga mazila po nozi, dodirivala sam “slučajno” njegovog mališana. 



Odvezli smo se u jednu zapuštenu garažu u jednu zgradu, skinuo me i lizzao čitavu noč, ja sam izvadila njegov ku*ac i pušila mu. Iz pantalona ukrala 5000 dinara, nije primetio dok je navlačio kondom, baš se spremao da mi raznese čma*. Jebali smo se celu noć imala sam neki osećaj da je smršao 10kg posle se*sa.

Izvor: komicnistatusi.rs

SHARE

About Zaboravljeni Recepti

0 komentari :

Objavi komentar