Enjoy cooking
Browse through over
650,000 tasty recipes.
Home » » ISPOVESTI: Svoju sadašnju djevojku sam upoznao tako što me je njen tadašnji momak istukao jer sam…

ISPOVESTI: Svoju sadašnju djevojku sam upoznao tako što me je njen tadašnji momak istukao jer sam…

Written By Zaboravljeni Recepti on četvrtak, 8. rujna 2016. | 01:12:00



Svoju sadašnju djevojku sam upoznao tako što me je njen tadašnji momak istukao jer sam joj prišao da se upoznamo. 




Kulturno sam mu rekao da sam joj tek prišao i da nisam znao da ima momka, ali sirovina nije htio da sasluša već me je istukao bez razloga. Par dana kasnije, srela me je i rekla da je raskinula, i od tada počinje naša romantična priča. 




Vratila mi je vjeru da još postoji žena koje ne cijene muškarce po tome koliko je jak, i ne priznaju nasilje nad drugim momcima kao znak ljubavi i ljubomore.

Izvor: ispovesti.com

SHARE

About Zaboravljeni Recepti

0 komentari :

Objavi komentar