Enjoy cooking
Browse through over
650,000 tasty recipes.
Home » » ISPOVEST – Jednog leta pozvala me je cura kod nje

ISPOVEST – Jednog leta pozvala me je cura kod nje

Written By Zaboravljeni Recepti on četvrtak, 8. rujna 2016. | 01:09:00



Jednog leta pozvala me je cura kod nje, a ja kao budala sam se preplasio i odbio 




Nakon 3 dana ona mene opet zovne kad sam skupio hrabrosti i otiso ja sam mislio da je napaljena i da želi se*s kad ja dodjem sav srećan imam kondom ona meni kaze uđi ja ušo kaze ona moze sok je 




reko ne bi nista je bi da mi odma pređemo na stvar ona ostade zaćuđena a ja izgubljen i ona mene istera iz kuce i nakon nekoliko dana sam ja skonto da je ona mene htela upoznati sa svojom mlađom sestrom koji faking...


Izvor: ispovesti.com

SHARE

About Zaboravljeni Recepti

0 komentari :

Objavi komentar