Enjoy cooking
Browse through over
650,000 tasty recipes.
Home » » ISPOVEST – Sinoć smo se drugarica i ja vraćale kasno kući sa treninga

ISPOVEST – Sinoć smo se drugarica i ja vraćale kasno kući sa treninga

Written By Zaboravljeni Recepti on nedjelja, 4. rujna 2016. | 13:04:00

sa treninga


Sinoć smo se drugarica i ja vraćale kasno kući sa treninga, kako smo prolazile kroz park neki napaljeni likovi nas zaustavili i krenuli da nas vataju i pričaju kako smo zgodne i kako nas treba poje*ati. Moja drugarica je bila jako uplašena a ja sam se još i napalila jer me je nekako oduvek privlačio grub se*s sa strancima. 


Želela sam imati se*s sa njih dvoje koji su bili tu ali kako ne bih ispala ku*va počela sam nagovarati drugaricu da je ovo možda dobra prilika da se malo opusti i zabavi. Kada je videla mene kako bez imalo srama klečim na kolena bez majce i jednom pu*im a drugom d*kam ku*ac i ona se uzbudila i rekla je da sam u pravu i da je možda pogrešno to što se čuva za nekog posebnog. 



Uživala sam dok su me istovremeno je*ali i u du*e i u pi*ku, malo me je bilo žao drugarice koja je bila nevina i jecala je kao zgaženo mače dok su je troje njih rastezali u sve moguće poze. Kada su se istrošili zahvalili nam se i ostavili nam broj ako poželimo opet neku zabavu. Napravila sam od drugarice pravu uličnu ku*vu.

Izvor: komicnistatusi.rs
SHARE

About Zaboravljeni Recepti

0 komentari :

Objavi komentar