Enjoy cooking
Browse through over
650,000 tasty recipes.
Home » » ERO*SKA ISPOVEST – Šta sam radio kumi

ERO*SKA ISPOVEST – Šta sam radio kumi

Written By Zaboravljeni Recepti on nedjelja, 4. rujna 2016. | 00:31:00

kumi


Sve je počelo kada je pokojni kum, inače najbolji drug…otišao na privremeni rad u Nemačku… Kako je kum imao dosta poverenja u mene, kao i ja u njega, zamolio me je da se nađem kumi , sta god joj trebalo, da je odvacim kolima negde, i sl. Kuma, crnkica, srednje građe, sa lepim okruglim si*ama, lepom gu*om, tetoviranim obrvama, i lepim crtama lica.Mrtvom bi đoku podigla, garant.Jednog dana, prosetam do nje, i kumovih roditelja, koji na srecu tog trenutka nisu bili kuci…sedeci tako sa kumom, ispijajuci kafu, započeo sam neke zanimljive teme, o vezama, braku, o svojoj bivsoj zeni, i sl…kuma je pristala na razgovor, i rekla mi da je startuje tu neki iz komsiluka, znajuci da sam pokrenuo pricu, predlozio sam joj da se malo provozamo kolima, i popijemo po par casa crnog vina, kad bude imala vremena. Pristala je. 8.mart, zovem je na pice, dan zena je, pitala je kuma da li sme da izadje sa mnom u diskoteku, dobila je dozvolu… 



Izasli smo ona i ja, i nase dve drugarice…popili po par pica, odvezli drugarice kuci, i krenuli ka svojim kucama, usput sam je zamolio da se malo provozamo i da popijemo po vino koje mi stoji u gepeku. Parkirao sam auto na kraju naselja…nalio po čašu vina, i izvadio parfem koji sam joj kupio za 8.mart…nasmejala se i zahvalila…a onda smo zapalili po cigaru i cutali par minuta…pitao sam je ,,
kumo, pitao bih te nesto u poverenju, izmedu nas dvoje,, –može, odgovorila je…
-sviđaš mi se već duže vreme, voleo bih, kada bi ti smela da se ponekad vidimo, nasamo, popijemo piće, ljubimo se…
zamolila ne je da izadje iz auta da se sabere i razmisli…posle par trenutaka, usla je i rekla – hoću, ali da znamo samo nas dvoje…tada sam je poljubio…ljubili smo se tako neko vreme…bila je u crnom miniću…beloj bluzici…zamolio sam je da se prebacimo na neko drugo mesto, odvezli smo de par kilometara dalje, na putu izmedju dve šumice…poceli smo da se ljubimo…stavljam joj ruku na butinu…polako pocinjem da je mazim po p**ici, preko gaćica…grize mi jezik…osećam da je vla*na…svlačimo odeću sa sebe…goli smo…uzima jednom rukom i drka moj nab**kli k*r*c…tvrđi sam nego ikada pre, prstima joj mazim pi**u, mokra je, liz*m jojbr**avice, nabrekle su joj grudi…spustam se i pocinjem da joj li**m butine…osecam miris njene p**ke…zavlacim joj prste u nju, i podizem se da je ljubim…mokre prste stavljam ispred nasih usana, da ih po*izemo zajedno…prihvata igru…li*e sokove svoje pič**…spustam se jezikom niz telo…preko grudi do p**e…prolazim jezikom par krugova oko nje…dizem joj noge i pocinjem da l**em gu*u..guram joj malo.jezik.unutra…osecam da tesko dise…polako se jezikom prevlacim od g**e do pič**…mokra je…liz*m njenu vlaz** pi**u…njene ruke su mi na glavi, osecam kako mi gura glavu sve jace ka pi**i…j**em je jezikom…osecam da zeli da je jeb**…ustajem, sirim je, i laganim pokretom ulazim u nju…pustila je uzdah…polako krecem da je jeb**…stavljam njenu ruku na r**icu, 



da prstima mazi k***oris…prihvata igru, ja ubrzavam ritam…cujem je kako mi govori, ,, toooo, jače…uh, sto me jos vise na**lilo, nabijam se sve jače u nju…tela su nam mokra od znoja…kli**mo jedno po drugom…okrecem je, i nastavljam da je tucam s g**a…drkaj**i joj klit**is svojom rukom…osecam joj prvi or**zam…drhti…sv**ava…curi iz p**ke, a ja ne prestajem…da li od zelje da je je**m, ili zbog crnog vina, je**o sam je skoro sat vremena…nabija se…vristi…osecam da ce ponovo sv**iti…pali me cela situacija, da je**m kumu, zenu koju sam mnogo outa zamisljao dr**juci…blizu sam…hvatam je za kukove, i divljački je nabijam… – nemoj u mene, molim te, rekla je…okidac dovoljan da svo seme iz k**ca izlijem na njenu g**u…uzela je i rukom sve to rasrtrljala spolja po g**i i **ckici…obukli smo se, i krenuli kuci…ćutali smo oboje…ispred njene kuce me poljubila, i rekla da joj je bilo super…zahvalio sam se, i pitao hocemo li ponoviti…rekla je da hocemo, i da racunam na to…i jesmo…jos mnogo puta posle toga, u naredne dve godina…i bilo je sve zesce i jace…a onda se razvela od kuma…i otisla iz grada…

Izvor: komicnistatusi.rs
SHARE

About Zaboravljeni Recepti

0 komentari :

Objavi komentar