Enjoy cooking
Browse through over
650,000 tasty recipes.
Home » » ERO*SKA ISPOVEST – Počela sam još kao klinka da se je*em

ERO*SKA ISPOVEST – Počela sam još kao klinka da se je*em

Written By Zaboravljeni Recepti on ponedjeljak, 5. rujna 2016. | 18:02:00



Mislim da nisam imala ni 10 godina, kada sam istom godisnjaku pokazivala moju pi*u. Sa nesto 11,12 godina pokazivala sam je skoro svima koji su me poznavali. Na ekskurzijama ili prilikama dok se ide kuci, naprimer. Znam da su me i drugarice posmatrale. Gace ni tada nisam nosila a i volela sam uvek da stojim i centru dok se svlacim, jednostavno volela sam da me posmatraju. Vec sa 14 sam imala prvog momka koji je samo gledajuci moje si*e i pi*ku dok ih ja mazim, ludeo drk**uci. Moj drugi momak me je stalno je*ao i gde god je hteo (kod njega u autu, u WC-u, u kaficu, ili u nekom mraku (od pozadi). Znao je da nenosim gace i kad me nije je*ao zavlacio je ruku i mazio dok nisam sv**ila. Takve kontakte volim i danas recimo u Autobusu, Tramvaju ili slicno gde me momak u guzvi poj**e od pozadi. Treci je voleo da me je*e dok su njegovi drugovi posmatrali i dr**li ali ne je*ali. Ku*ca mi nikad nije bilo dosta. Ku*ca sam uvek bila zeljna. Imala sam i zenskih ali slabo. U kaficima/diskotekama mi se vise puta desavalo da u guzvi zavlace prste ispod kratkih suknjica ili pantalona. Posto sam cesto na*aljena i vlazna nije im bilo tesko. Neki put me i moji poznanici koje trenutno devojka ili zena ne gleda u bazenima je*ali… Tu sam najvise volela da se je*em. Na kupanju sam uvek samo donji deo nosila i to samo tanga. U gradskom prevozu bluzu ne zategnem nikad skroz da bi se desilo da mi koja si*ica ispadne malo ili cela da se vidi kad se sa strane posmatra. Srecna sam sto imam sta da pokazem i volim da pokazem. Si*e su mi male koje su gledaju na gore sa onim bra*avicama koje bi svako pozeleo da si**. 



Moze svako da prica sta hoce ali male si*e, tvrde bra*avice i obrijana pi** je najlepse sto postoji. Nesto kasnije kada sam imala 25 god, moj neznam po kom broju muskarac odvede me u neku discoteku izvan grada. Tamo je on ziveo. Igrali smo na podijumu, mazili se.. Nasa tela su se dodirivala, bila sam mu tako blizu da sam osetila da mu se ki*a digla .. i to koja ki*a. Imala je sigurno 25 cm. Bila sam tako vec na**ljena, da sam samo zelela da sto pre odemo u njegov stan. Seli smo za nas sto i ljubeci se on je polako spustio ruku i rasirio mi noge. Posto mu kozna suknja smetala zamolio me je da je podignem, sto sam i uradila. Tada je bila moderna koza, tako da sam na sebi imala kozne cizme, kratku koznu suknju i crni kozni top. Pokupili smo nekako nase stvari i krenuli ka njegovom stanu. Dok me je ljubio mazio mi je kli**ris ispod stola. Bila sam vec do kolena vl*zna jer sam samo mislila na njegov ku**c i jedva cekala da me poje*e. Nismo jos ni usli u stan on me je savio i odpo*adi jos u hodniku, zavukao ku**c do ja*a. Je*ao me je tako jako i brzo da me je cinimi se razvaljivao. Drzao me je napred za si*e i bradavice a odpozadi je**o. Nije mu puno trebalo i on je sv**io. Cim smo usli u stan docekala nas je neka zenska. Koja me je odma pocela ljubiti. Bila je otprilike mojih godina i lez**jka. Osetila sam da dok me ona ljubi da mi je moj momak polako skinuo suknju i pokusavao i top da mi skine. BH nisam imala i ispali su mali si*ici, koja je ona pocela odma du**ati. Uzela me je polako za ruku i odvela u sobu. Bacila me je na krevet ja sam se tako rasirila da mi se rozna pi**a odma videla. Pocela je male si**ce da mi gnjeci. On je stajao ispred nas i dr**o. I ako je ona bila nezna, p**ka mi je ludela i mokrila za tim ku**em cim ga pogledam. Ona je polako pocela da rukom silazi niz moj stomacic do obrijane pi**e koja je uvek lepa namirisana i koju svako moze da ima svaki dan. Vec sam tako bila vlazna da sam mislila da bih onih 25 cm mogla odma da primim. Pocela je srednji prst da mi uvlaci i sve brze da dise i stenje. Ja sam ispred svoga lica imala njene s**e koje sam neprestano lizala i gnj*cila dok me je ona prstom je**la. Ustala je i rekla mi da rasirim noge. Ucinila sam to i ona je pocela vib*ator da mi zavlaci govoreci mi, da cu sada tako biti jeb**a, kao nikad do sada. Vibr**or je gurala sve jace i brze a on mi je mazio si** i dr*ao k**ac dok sam ja lezala a ona me je***a tom masinom koja je cinimi se bila na najace. Znala sam da sam izazivna i da su mnogi voleli da imaju moju p**ku ali ovo jos nisam dozivela. Koliko me ona brze je**la to sam sve vise sirila noge trazeci da me on je*e. Stenjajuci i skakuci kao luda, svr**la sam..Nekoliko minuta kasnije smo caskali malo i ona je otisla kuci. Mi smo mazeci se zaspali. Nesto kasnije budim se i osecam kako se on uvlaci ispod pokrivaca i siri moje noge. 



Bez predigre jednostavno ga uvlaci i pocne da me j**e. Ulazio je tako brzo i bez prestanka, stenjao je, vristao, stezao sa si*e. Onda me je okrenuo tako silno i brzo i sjurio odp**adi. Je**o me bez prestanka. Po glasu i pokretu shvatila sam da mi po gu*i svr**vao. Odveo me je golu u kuhinju i rekao da legnem na sto ali tako kao malopre da mi se rasirenih nogu odma vidi obrijana p**ka. Neko je zazvonio na vrata. Meni je naredio da obujem crne cizme sa velikom stiklom i ostanem rasirenih nogu na kuhinjskom stolu. Mislim se ko to moze da bude kad je vec 12 sati nocu. Usao je neki njegov prijatelj. Odrastao covek, imao je negde oko 40 godina. Ali nije bio los. Mislila sam da ce on sada da me kara ali na moje iznanadjene muskarac mi rasirio noge i poceo da mi li*e pi**u i je*e prstima. Uzivala sam i drala se govoreci da me je*u nocas celu noc. Momak je sedeo na stolici pored stola i mazio moje si*e. Si*e su mi bile ne bas tako male ali sa velikim bra**vicama koje vire kad ih neko mazi. Matori me je tako dobro li*ao i jezikom je**o da sam vrlo brzo sv**ila. Matori se pomerio malo u stranu i drkajuci dao znak mom momku da moze da me tu*a. Ja lezeci na stolu, rasirenih nogu i vlazne pi*e docekala sam njegovu vel*ku ka*u vrlo lako. Ubacio ga odma i poceo da je*e. Sad je matorac stao pored mene i gledajuci nas i mazeci moje s**e sv**avao, govoreci da ovako nesto jos nikad nije imao. Dok me je momak je**o govorio je da voli p**ku koja se svima daje i svugde. Koja je uvek spremna. To me je tako potpalilo da sam vristeci i stenjuci, pomerajuci glavu levo, desno sv**ila. Odma sekundu posle toga i on je izvadio svoju veliku ka*u i sv**io po p**ki. Nesto posle toga smo isli na more zajedno .. ali to je druga prica. 

Izvor: komicnistatusi.rs

SHARE

About Zaboravljeni Recepti

0 komentari :

Objavi komentar