Enjoy cooking
Browse through over
650,000 tasty recipes.
Home » » ERO*SKA ISPOVEST – Nisam tip cure koja cesto mjenja partnere, ali zato svoje partnere proucavam prije nego im dozvolim da udju u moju pi*ku.

ERO*SKA ISPOVEST – Nisam tip cure koja cesto mjenja partnere, ali zato svoje partnere proucavam prije nego im dozvolim da udju u moju pi*ku.

Written By Zaboravljeni Recepti on srijeda, 7. rujna 2016. | 01:48:00



Nisam tip cure koja cesto mjenja partnere, ali zato svoje partnere proucavam prije nego im dozvolim da udju u moju pi*ku. Po prirodi sam temparmenta, sto zelim to i dobijem, obozavam s*x i cesto znam sama sebe zadovoljavati po 6 puta dnevno, samo gledajuci svoje golo tijelo ispred ogledala i svoju pohotnu pi*ku dok ispusta sokove. Svjesna sam svoje jeb**ovnosti nisam nesto visoka posebno, 169 cm al imam sve atribute: izbaceno povece du**, 95-63-87, deblje butine, uzak struk, osrednje ali cvrste si*e sa uvijek krutim bra*avicama. uvijek sam jebozovno obucena jer volim odjecu koja istice moju sjajnu liniju, i naprosto volim pohotne poglede muskaraca. 24 su mi godine a zadnjeg partnera sam imala sa 22 i naprosto sam bila zeljna dobre je**cine.Jedno vece izasla sam sa prijateljicom na kafu koja je koja je pozvala 2 druga ne govoreci mi nista. Jednog sam poznavala, bio je onako, nista posebno, dok je drugi privukao moju paznju a i ja njegovu. Od prvog trenutka me je palio nevjerovatno da sam osjetila pulsiranje moje pic** koje mi je odzvanjalo u usima. Napaljena,pocela sam se vrtiti po stolici, prebacicivati nogu preko noge, grickati pune usne dok me je on gledao dosta miran i prodirao pogledom kroz mene. Razvijem, sirokih ledja bio je dosta visociji od mene a takvi momci su me uvijek palili. Te veceri sam se p***ala 3 puta samo razmisljajuci kako bi me mogao jeb**i. Odlucila sam preuzeti incijativu i zvati ga na kafu. Tri puta smo izlazili i nista se nije desilo tako da je moja zelja za njim postla opsesija. 




Na zadnjem izlasku postali smo par. Poceli smo razmjenjivati se*y porukice sta bismo radili jedno drugom sto je i mene i njega dovodilo do svr**vanja preko telefona. Jedva sam cekala slijedeci dan kad smo se trebali momacki pojebati. Stan mi je bio prazan i odlucila sam da izadjemo na pice prije nego se poj**emo. Obukla sam dzins suknjicu i bijeli korzet bez donjeg vesa. Ta kafa je najduza kafa u mom zivotu a trajala je nekih pola sata. Nisam vise mogla izdrzati i dok mi je pricao neku anegdotu sa posla uzela sam njegovu ruku i dovela je do moje vrele, svjeze obrijane pi**e. Uvijek sam ostavljala cizu po sredini picke jer mi je bilo nekako se** a on je zastao na trenutak pa prihvatio igru i presao rukom preko cize, duz klit**sa i zaustavio se na ulazu koji je vec bio mokar. Nisam izdrzala i zabila sam mu ruku u pic*u, nabijajuci se na njegove deblje prste. Sake su mu dosta razvijene i prsti dugi tako da sam se uvijek pitala koliki mu je ku**c. Sreca pa smo sjedili u separeu tako sam sam mogla uzivati u je**nju njegove ruke do mile volje. Srgao mi je korzet dok sam sirila noge izvijajuci se i nabijajuci sve jace i jace,napaljujuci se jos vise sto znam da smo na javnom mjestu.Aaaaahhhh to bejbe, je*i me, je*i me jace, ahhhhhhhhh nekontrolirano sam stenjala i rukom trazila vec tvrdi kurac ispod farmerica.Mmmmmm bio je ogroman. trljala sam mu ku**c napaljujuci se jos vise na samu pomisao te ku**ine u meni. Li*ao mi je desnu si*u desnom rukom me je**o a lijevom gnjecio lijevu s**u i hvatao me za vrat. Bacio me u trans, sv**ila sam kao nikada oblizujuci se i lizuci njegove prste. Neznam ni kako smo platili racun i dosli do auta pocela sam mu otkopcavati dugmice na farmericama dok nisam izvukla ku**inu i pocela sam ga li*ati i drk*ti dok je vozilo, stenjuci kako ga zelim primiti sto prije… aaah stenjao je mala sta mi radis-posebno ga je pal**o pu**nje tokom voznje, izludices me ahhhhh mala sv**cu, ja sam zestoko nabija*a taj ku**c u usta osjetivsi mlaz vrele spe**e koju sam gutala kao luda….. Rekla sam mu da skrene na poznato “je**liste” na putu do mog stana-zapusteni park .Skinula sam se g**a, izasla iz vozila i na**zila se preko haube, zeljela sam ga primiti sa ledja,a oboz**am s*x samo sa visokom potpeticama. Odma sam se na**zila u zelji da ga primi moja mokra p**ka. Uhvatio me je za struk nageo preko haube i polako mi ga zabio……..Mmmmmmmm mala jesi uska i vrela aaaaaaaaaaahhhhhhhhhh kako ti je samo dobra pi**a, a ja sam cvileci molila da me je**, da je rezvali da osjetim duboko u sebi taj debeli nabrekli ku**c. 




Ahhhh kakav osjecaj, nabijala sam se sama jace i jace, gnjecio mi je s**e, cupao dugu kosu je**li smo se kao zivoinje… Urlala sam da me razvali da ne prestaje. Osjetila sam vrelinu po tijelu i svr**vala tako glasno da mi je zacepio usta. I on se blizio vrhuncu i svr**o u mene, ahhhh naprosto sam osjetila taj trenutak, grcenja ku**a i izbacivanje sp**me. Ostao je u meni jos jedno minutu, grickajuci mi vrat a ja sam dolazila do daha. Zeljela sam ga jos u sebi tako da smo se obukli i napokon dosli u stan. Nasula sam nam po casu “Zdrebceve krvi” i dok je on pijuckao, tusirala sam se, obukla stikle ponovo i pozvala ga u toalet. Zeljela sam da se poje**mo pred velikim ogledalom i da se gledamo cijelo vrijeme. Cim je usao shvatio je moj plan, poceo se skidati a ja sam kleknula ispred zeleci da mu polizem kur** od korjena do gla*ica. Stavila sam mu nogu na wc solju doklecala ispod njeg i pocela da mu liz*m jaja i kruzim jezikom po njima drk***i ku*ac rukom. To ga je odma na**lilo pa je ku**ina opet pocela da se dize. Zeljela sam ga cijelog u sebi. Nos, usne, moj jezik koji je pljackao po jajima ga je izludio da me je podigao na lavabo rasirio noge i poceo me jeb**i jezikom. AAAH taj jezik i sad osjecam u sebi kako me je*e i kako je krut. Mrmljao je kako imam najbolju p**ku od svih, najukusniju. Podigla sam mu glavu i zazvaljila ga divljaci, htjela sam da okusim vlastitu pi**u….. Okrenula sam se ledjima, cvrsto zategla noge, na**zila (opet) i gledala ga u oci pohotno. J*bi me i gledaj kako uzivam-rekla sam mu. U ocima sam mu vidjela zivotinjski nagon za parenje. Ubacio mi je k***c a ja sam glasno uzdahnula, pocela grickati usnu, zabacivati kosu dok su se sis* tresle od njegovog nabijanja u moju p**ku. AAAh mala kako si samo dobra, uska, ahhhh j**i me jos jace, to bejbe, j**i, gledaj u oci, gledaj mi tijelo, naizmjenicnosmo govorili oboje u transu. Podigla sam nogu i naslonila je na lavabo zeleci da me dublje j**e. Jaja su pocela lupat po p**ki, mmmmmmmmm mala kako si samo je**zovna a ja sam preosjecala prvi nadolazak orga*ma,aaahhh svr**cu je*i me jace, jace, ahhhhh bejbe to, to, je*i, ahhhh izvijala sam se. Okrenuo me je i rasirio noge, navlaceci me na k**ac, a moja zelja za ku**em nije jenjavala, naprotiv. Opet smo se gledali u oci i je*ali, stiskao mi je g*u, gnjecio je, grickao vrat i zvalio dok sam se izvijala i nabijala u sad vec razvaljenu pi*ku iz koje je curila sp**ma na sve strane. Sv**ili smo u isto vrijeme i ostali jedno u drugom jos par trentaka. Kad smo se sabrali, tusirali smo se a ja sam narucila picu jer smo bili gladni od silne jeb**ine. Mala-najbolja si do sada-rekao je. A ti si najzesci do sada-rekla sam. Moj najzesi je**c je sada moj suprug i ne manjka nam ni danas zivotinjskog s**a, samo pored kupatila, je**mo se gdje stignemo jer smo naprosto ludi jedno za drugim.

Izvor: komicnistatusi.rs


SHARE

About Zaboravljeni Recepti

0 komentari :

Objavi komentar