Enjoy cooking
Browse through over
650,000 tasty recipes.
Home » » ISPOVEST – Pre nedelju dana upoznala sam jednog se*si konobara i smuvali smo se….

ISPOVEST – Pre nedelju dana upoznala sam jednog se*si konobara i smuvali smo se….

Written By Zaboravljeni Recepti on nedjelja, 28. kolovoza 2016. | 00:26:00

konobar


Pre nedelju dana upoznala sam jednog se*si konobara i smuvali smo se. Jedan dan smo vozili bicikle i udarilo nas sunce pa smo krenuli kod mene kući na je*ačinu. 


Pre nego što smo ušli u dvorište ja sam ubzala i preturila sam se preko njega. Konobar je počeo da kuka od bolova i zapomaže na sav glas, tako da je izašao moj komšija i pomogao mu. 


Sve u svemu, dečku nije bilo ništa samo se malo ugruvao. Od tad je okončao svaki kontakt sa mnom, a ja sam se pre dva dana smuvala sa komšijom.

Izvor: ispovesti.com
SHARE

About Zaboravljeni Recepti

0 komentari :

Objavi komentar