Enjoy cooking
Browse through over
650,000 tasty recipes.
Home » » ERO*SKA ISPOVEST – Vraćao sam se od drugara kući, motorom, zelenom jamahom, na koju su mnoge curice iz naselja drndale danima svoje pi*kice.

ERO*SKA ISPOVEST – Vraćao sam se od drugara kući, motorom, zelenom jamahom, na koju su mnoge curice iz naselja drndale danima svoje pi*kice.

Written By Zaboravljeni Recepti on nedjelja, 28. kolovoza 2016. | 00:23:00



Vraćao sam se od drugara kući, motorom, zelenom jamahom, na koju su mnoge curice iz naselja drndale danima svoje pi*kice. Bile su željne da protrljaju rupetine po mašini. Na nekih par kilometara od gajbe sreo sam drugaricu. Zbog toga ju je dečko, moj dobar drug ka*ao među si*e najčešće. Kaže da je bolje i od zadnjice. Nisam verovao. Stao sam i pokupio je, sela je iza mene i uhvatila me jako oko struka. Počela je odmah nešto da priča, kao i svaka riba, ali je nisam slušao, vozio sam napred. Nisam inače neki paćenik da se ku*čim motorom, ali sam ovaj put dao veći gas zbog Vesne. Stezala me je sve jače oko struka, nabivši svoju glavu na moja leđa. Vikala mi je da usporim, što sam i uradio, nisam hteo da je zentam više. Kako smo pičili dalje, Vesna je sve više spuštala ruke prema mojim mu*ima, ali sam mislio da je mahinalno. Ali Vesna je ispraksovano išla prema onim što želi. Kao i sve ri*e, željna je dobrog sočnog ku*ca. Nisam joj ništa govorio, a ona se spuštala niže, da bi ga na kraju iskusno uhvatila. Išao sam sve sporije i sporije, zbog adrenalina i uzbuđenja koje me je oblilo. Nosio sam samo šorc, tako da je lagano mogla da ga obuhvati. Nastavio sam da vozim, i nisam pridavao tome značaj. Drkala mi je ku**ac i navlačila preko šorca. 


Držala se za moju ki*u dok sam vozio, to do sada nijedna ri*a nije radila, pa ni moja žena. Jesam je je*ao na motoru ali mi nije dr**la u toku vožnje. Stezala je ki*u sve jače i nadr*avala ga snažno. Gubio sam razum, i sve više usporavao. Nisam mogao normalno da vozim. Kada sam naglo skrenuo pustila mi je k**ac i uhvatila ponovo oko struka. Bio sam na*aljen ko stoka. Sada me je jednom rukom mazila po bulji, pokušavajući da dođe do č*ara. Uživao sam. Od uzbuđenja sam krenuo da šoram, u šorc. Primetila je i krenula da trlja šorc oko ki*e. Išorao sam se i šorc mi je bio mokar. Trljala mi je ki*u preko mokrog šorca ponovo, i navlačila k**u. Nisam mogao više da izdržim, skrenuo sam sa puta i srećom da smo naišli na neki šumarak pored autoputa, stali smo tu. Svukao sam šorc i bacio sa strane. Bio sam mokar od svoje pi*aćke, ali i ona je delom. Otišao sam iza motora, postavio nju da leži na njemu na leđima i gurnuo joj odmah ki*u duboko. Zacvilela je i izvijala telo. Gurao sam joj svom brzinom, treskajući jajima o njeno du*e. Lepljivo telo od mokraće je pljeskalo o njeno, razvaljivao sam joj pi*kicu sve jače. Uzdigla se i krenula da me ljubi. Razmenjivali smo pljuvačke naizmenično. Gutala je moju pa ja njenu. Već sam bio duboko u njoj i tresao je jako koliko sam mogao. Lizala mi je obraze, uvo, grickala obrvu. Bila je na*aljena kuja, željna muškarca. Mesio sam joj ogromne si*e i shvatio zašto Nemke voli da tuda provlači kur*inu. Uhvatio sam je za struk i obrnuo, sada je na motoru ležala na stomaku. Pljunuo sam joj par puta na čm*rić, promrljao prstima malo i nabio ku*ac u njega. Vrisnula je jasko, ali se videlo da je razrađena i da joj punjenje u bulju nije strano. Uhvatio sam je za gu**ve i nabijao palamuru u č*ar. Stenjala je a i ja sa njom. Vesna je li*ala sedište na motoru gde sam malo pre sedeo, skupljala je ostatke moje vodice koju sam malo pre prolio. Mirisala je i pohotno oblizivala sedište. Zabacivao sam glavu u nazad u naletima adrenalina. Razbijao sam č*arić ortakovoj ribi, i znam da bi on voleo sve ovo da gleda. Želeo sam i ja njega da gledam kako mi razje*ava ženu, ali ribe to ne vole. Ili se samo prave. Važno da ne kriju svoju glad za ku**em. Kada je polizala sve sa sedišta, okrenula se i nabila ku**c u usta. Svoju pi*kicu je sada trljala od još uvek vruć motor. Mešala je gu**m napred nazad, dok je rukama halapljivo nabijala moj ku*c u usta. Ušao je skorz do jaja, i nije ga vadila. Sisala je i grcala. Oči su joj se iskolačile, a ja sam jaukao od zadovoljstva. Držala je par minuta moju ki*u u grlo, nakon čega me je odgurnula i naglo povratila na zemlju. Disala je duboko posle par minuta davljenja. Udisala je vazduh pohotno kao moj ku**c pre par sekundi. Ošamario sam joj par puta već modro lice, uhvatio za kosu i zamenio sa njom mesta, i seo sam na motor normalno u položaju za vožnju, a njenu glavu spustio iza mene do moje bulje. Nabio sam joj facu u č*ar. Trljao sam njenu glavu od moju č*arinu sve dok nije i sama ukapirala šta treba da radi. Isplazila je jezik i počela da mi liže bulju. Čistila mi je č*ar kao ku*ka. 


Gurala je jezik u njega i oblizivala ga. Uživao sam u tome i bio pred svr**vanjem. Ujedno dok sam trljao čm**om po njenoj faci, trljao sam ku*ac od motor nadražujući ga tako još više. Kako je prodirala u moj č*ar, mislio sam da ću se iskenjati. Noktima mi je grebala kožu na butinama, a ja sam trpeo bol. Bilo je fenomenalno. Sve jače sam trljao ku*ac od sedište da bi na kraju počeo da se tresem i grčim, i sv**io obilno po motoru. Ustao sam, uhvatio je za kosu i primakao joj glavu sedištu. Uzela je sama da liže spe*mu i skuplja je sa jamahe. Zadovoljno sam je gledao, mlatarajući ku**em pored njenog lica. Iscedio sam glavić do kraja i obrisao ga o sedište. Pokupila je sve. Kada je skupila spe*mu, uhvatio sam je ponovo za kosu i digao. Nabio sam joj jezik u usta i krenuo divljački da je ljubim. Nabijao sam joj jezik u grlo, i muljao po njoj. Vidno je uživala. Odvojio sam je od sebe naglo, da je pala na zemlju. Pogledao sam u šorc na žbunju sa strane i rekao joj da mi ga donese. Otišla je po njega, donela, i pre nego što mi je dala, pomirisala ga je. Verovatno je sm**eo na piss. Navukao sam šorc, seo na motor, i odvezao je kući. Rekao sam joj da ću sledeći put da joj ka*am grudi, kao i Nemke. Nasmešila se i poljubila me u obraz. Vratio sam se kući, i čim sam ušao, skinuo sam šorc i bacio ga sa strane, da žena ne bi videla da je mokar. ***nuo sam i nju da punim istog momenta, ali ne tako divljački kao Vesnicu.

Izvor: komicnistatusi.rs
SHARE

About Zaboravljeni Recepti

0 komentari :

Objavi komentar