Enjoy cooking
Browse through over
650,000 tasty recipes.
Home » » EROTSKA ISPOVEST – Srednjoškolka sa ocrtanom ribicom

EROTSKA ISPOVEST – Srednjoškolka sa ocrtanom ribicom

Written By Zaboravljeni Recepti on srijeda, 3. kolovoza 2016. | 15:18:00



Mirjana je ćerka moje sestre. Lijepa je i zgodna, pomalo mršuljava, ima odličnu izbačenu gu*u, odnapred kad je gledam pi*ka joj se tako ocrtava ali sa povećim si*ama i jošuvijek pomalo bubuljičavim licem. Joškao srednjoškolka počela je zadavati probleme roditeljima. Iako odlična učenica ekonomske škole povezala se sa jednim oženjenim, deset godina od nje starijim čovjekom. Dodatna nevolja je u tome što je bio pijanac i kavgadžija. Po završetku četvrtog razreda njeni roditelji poslali su je kod nas, u drugi grad na sedam dana. Moja ćerka mlađa je od nje godinu dana i jošje išla u školu, pošto je bila treći razred. Supruga je to jutro radila, ćerka je otišla u školu, a ja sam čitao novine i ispijao drugu jutarnju kafu. Između mene i Mirjane bio je lamperijom pregrađen zid sa kaubojskim vratima koja su se otvarala na obje strane. Radio sam tu sedmicu popodnevnu smjenu, inače zaposlen sam u jednoj redakciji. Odjednom kao da sam začuo krupnije disanje i blage uzdahe. Znao sam odmah da se Mirjana probudila i da se igra ili sanja neki vrući san. Odmah pored mene bila je rupica od vrža na jednoj letvici od lamperije. Vješto smo je maskirali malim goblenom. Smakao sam goblen i stvorio idealan pogled. Mirajana je ležala na leđima, noge je skupila u koljenima, raširila ih i igrala se sa svojom p**kicom. Od njenih nogzu do mene nije bilo više od jednog metra. Drugom rukom trljala je svoje velike s**e, oblizivala je usne i žmirila. Nema sumnje da je uživala, ali ne u potpunosti. Bila je sama u svojo igri. Na prstima sam otišao do frižidera i natočio sebi hladan konjak. Ispio sam jednu čašu na eks, a potom se počeo sladiti drugom. Mirjana je bila sve glasnija.Nisam bio svjestan situacije u kojoj se nalazim. Iako mi je rođaka i dosta mlađa od mene, jako sam se uzbudio. K**ac mi je skočio, čini mi se da je bio još veći nego što je bio uobičajeno. Otišao sam na prstima u toalet, skinuo gaće obukao crveni svileni šorc bez postave. K**ac mi je pulsirao, jaja su mi bila pretvrda iako sam prethodne noći dobro obradio suprugu dok je Mirjana bila u gradu sa mojom ćerkom. Bila je na pola puta do vrhunca. Gubila je kontrolu i sve jače disala. Uživao sam motreći kroz ru**cu. Počeo sam se i sam dirati i nakon drugog konjaka donio odluku. Povukao sam vrata ,ušao u malu prtegrađenu sobicu i upitao, Mirjana dušo, da li je sve u redu. Je si li dobro. Povukla je brzo pokrivačna sebe, ispružila noge, pocrvenila jako i rekla: ‑izvini ujko sanjala sam neobičan san i malo se zagrijala. ‑Ne brini zlato , izaći ću, a ti ako imašmomčića pozovi ga pa riješite problem. U meni imašsaveznika. ‑Pa znašda nemam,znašda se moji protive vezi sa Daliborom. ‑E pa dobro, onda ja odoh vani, a ti uživaj, rekao sam, a znao sam da neću nikuda iz stana. Zatvorio sam vrata i potom jako otvorio i zatvorio vrata boravka. Mislila je da sam otišao u drugu prostoriju i nastavila sa igrom. Sada je većsrednji pr*t bio u pi***ci. Vrtjela je gu**m, grizla usne i sve jače uzdisala. I mom strpljenju se primicao kraj. Ponovo sam ušao , pomilovao je po licu i rekao, nev*ljalice mala. Samo se patištako sama, obuci se i izađi u grad, ima momaka na svakom koraku. Nije više krila uzbuđenje. Pokrila se , ostavivši drugu ruku dole ispod pokrivača i rekla, ma nema veze, strpiću se, ali molim te o ovome nikome ni riječi. Sjeo sam kraj nje i ohrabrio je da sam na njenoj strani. ‑I ja sam bio nevaljal kad sam bio mnlad, i sad ponekad zametnem ujni tragove i odem na stranu. Pa živa smo bića i imamo svakakve potrebe. Nasmijala se i sklopljenom šakom me malo udarila u mišicu lijeve ruke. Otkrio sam je i vidio da i dalje ruku drži na pič**ci. Bila je poremokra, osjetio se jak miris mlade pi**e. Gledala me je u oči i iščekivala moju reakciju. ‑Kako si lijepa i sočna. Kako si zgodna. Kako ti je lijepa pič**ca, s**e su ti kao u po*no zvijezde, obasipao sam je komplimentima. Stavio sam joj ruku na stomak, a potom smaknuo njen dlan sa me**nožja. Poljubio sam je u pupak, a potom tačno u p**kicu. Jeknula je i rekla nastavi, ne prekidaj, malomi nedostaje. I dok sam joj li*ao butine i pi**iocu uvukla mi je ruku u šorc kroz nogavicu i uhvatila me za jaja, a potom i za ku**c. ‑To je ono ujko što mi nedostaje. Kako ti je lijep i snažan ku**c, podebeo i tvrd. Svukao sam se i legao pored nje. Ljubio sam joj si*e, vrat, a potom je uslijedio dugi poljubac. Onda sam je opkoračio preko grudi i stavio joj gla*ić ispred usta. Oblizala ga je i primila ga halapljivo u usta. Podsjećala me više na iskusnu damu nego na tek svršenu srednjoškolku. Razmakao sam joj noge, ušao među njih i polako joj glavićem trljao klit**is. Zabacila je glavu unazad i grizla usnu. Kad sam poštimao gl*vićnapravio sam mali trzaj i gla*ićje većbio u njoj. Onda sam ga polako i nježno stavio do pola i jakim trzajem strpao do jaja. ‑Jao majko moja, kako mi je lijepo, počela je komentarisati i grepsti me noktima po gu** Pritiskala me je na sebe, istovremeno me obuhavtivši nogama oko struka. Jeb** sam je u jednakom ritmu, a onda ubrzao. Par puta sam izbjegao svr**anje, a onda sam je položio na koljena i strahovito joj sjurio otp**adi. Držao sam je za **se i nabijao. Svr**vala je kao mala kurv**a i govorila, to **bi me ne prestaj. Puni me tim debelim k**cem. To je ono o čemu maštam. Okretao sam je na sve strane i punio i na kraju odklučio da joj sp*mu prospem po licu. Uprskao sam joj i oči i usta. Bila je pomalo smiješna. Ispio sam jošjedan konjak i otišao do kupatila. Natočio sam kadu vode i pozvao je. Sjela mi je na k**ac i uživala. Ljubio sam joj rame i napravio veliku ϐleku. Nabijala se jako i govorila sve špto joj padne na pamet. Rekla mi je da slobodno sv**im u nju, pa šta budne. Tako je i bilo. Jošdugo smo se ljubili i mazili nakon istovremenog svr**vanja, a onda sam ustao obrisao se i izašao u grad. Je**li smo se i narednih šest dana, sve bolje i bolje, luđe i luđe. Ona je danas u braku, ima predivnog čovjeka, intelektualca i slatku ćerkicu. Dogovorili smo se da se ponovo, s vremena na vrijeme poje**mo. Ugradila je spiralu i je** se jošluđe, slobodnije i jače. Priznala mi je da je zahvaljujući meni i mom k**cu zaboravila onu bitangu Dalibora. I da je stakla novo nezaboravno iskustvo.

www.komicnistatusi.rs
SHARE

About Zaboravljeni Recepti

0 komentari :

Objavi komentar