Enjoy cooking
Browse through over
650,000 tasty recipes.
Home » » ERO*SKA ISPOVEST – Rođendanski s*x koji cu dugo pamtiti...

ERO*SKA ISPOVEST – Rođendanski s*x koji cu dugo pamtiti...

Written By Zaboravljeni Recepti on srijeda, 7. rujna 2016. | 13:54:00



Zabavljam se sa svojom djevokom od srednje škole, stariji sam od nje 2 god.,ja onako frajerčić 3 srednje a ona tek krenula u 1. Upoznali smo se preko prijateljica i tako je krenulo. Nakon nekih godinu dana maženja i pipkanja raznih mjesta počeli smo sa sek*ualnim odnosima. Ali to neću sada da pričam ova priča se desila za njen 18-ti rođendan i meni je taj s*x ostao baš u lijepom sjećanju. Izveo sam je u jedan restoran malo dalje od grada, jeli smo pastrmku i pili vino, cijelo vrijeme smo se ljubili i milovali. pričali smo o budućnosti na koji će ona fakultet i tako to. imala je na sebi suknjicu do koljena i majicu na vretelice svako malo sam joj zavlačio ruku po suknju i milovao joj bedra što joj se jako sviđalo, čak je i širila noge da što dalje mogu da odem. 




Naravno kada bi naišao konobar povlačio sam se. I tako smo sjedili i pričali. negdje oko 22 i 30 krenuli smo kući. u toku vožnje zadigla je suknju i cijelo vrijeme sam je mazio preko gačica koje je poslije malo pomaknula u stranu pa su prsti zaronili u njenu vla*nu p**u, koja je bila prava čupa, nije volila puno da se brije brijala je bikini zonu ali nije kratila dlačice iznad pi*e po dužini. a ja sam to i volio. često sam je čupkao po tim dla*icama i igrao se sa njima. kada smo se vratili u grad pitao sam je da se parkiramo na naše mjesto, naravno jedva je dočekala bila je pravo na*aljena. to naše mjesto je između dvije zgrade nije bilo osvjetljenja samo ponekad neko prođe ali mi se baš i nismo obazirali na to. Parkirao sam se i počeli smo se ljubiti opet samo joj mazio pi*u, skinula je gačice i bacila ih na instrument tablu, gu*nuo sam joj dva prsta i lagano miješao, zatim sam joj zavukao ruku ispod majice i grudnjaka, nije imala velike si*e nego onako male taman stanu u šaku, skinula je grudnjak a majicu je ostavila na sebi sada sam joj sa obje ruke miješao si*e to je posebno volila. dok sam joj dirao si*e počela je da mi otkoščava pantalone, izvadla je moj k**ac i počela je da ga d**a zatim sam se ja naslonio a ona se sagela i počela ga uvlačiti u usta. bilo mi je predivno jezik joj je bio topao i mekan. dok ga je ona pu*ila ja sam je dirao po gu*i i pici. 




Kako sam joj zadigao suknju gu*a joj je blještala u polumraku, mislim da ko god je gledao sa prozora u to vrijeme mogao da vidi odsjaj njene bijele gu*e u mom autu. rekao sam joj da pređemo na zadnje sjedište, spstila je suknju izašla i prešla na zadnje sjedište takođe i ja. odma je legla ne sjedište i ja sam ubacio svoj k**ac u njenu pi*u, čovječe kako je samo lako ušao bila je tako vlažna, nabadao sam je i uporedo smo se ljubili i gnječio sam joj si*e. bio sam pri kraju pa sam ga izvadio da se malo ohladi. sjela je a ja sam joj prstima mazio pi*u, stenjala je i gnječila mi jaja. noge je digla skroz na prednja sjedišta a ja sam sve brže radio prstima kada je rekla “aaahhhhhhhhhhhhhhh dobro je” znao sam da je sv**ila. nageo sam prednja sjedišta prema instrument tabli i rekao joj da mi okrene g*zu, ona je ustala nagela se preko sjedišta i ispred mene je bila savršeno oblikovana gu*a rekao sam joj da se malo sagne u koljenima jer mije bilo previsoko i uradila je zatim sam navlažio ***ac pljuvačkom i gurnuo ga u pi*u, bila je tako vruča, gorila je, a meni je bilo prelijepo. nisam ga ni pet šest puta ubacio i osjetio sam da ću da eksplodiram izvadio sam pred sami kraj pop**kao sam joj noge, pop**skao sam sjedišta i samo sam se prevalio nazad na sjedište. Ona je sjela i malo ga još rukama izmazila, obrisala se i onda smo se obukli.

Izvor: komicnistatusi.rs

SHARE

About Zaboravljeni Recepti

0 komentari :

Objavi komentar