Enjoy cooking
Browse through over
650,000 tasty recipes.
Home » » ERO*SKA ISPOVEST – Imao sam priliku da vidim kako mi poje*ase zenu a ni slutio nisam da će se to dogoditi

ERO*SKA ISPOVEST – Imao sam priliku da vidim kako mi poje*ase zenu a ni slutio nisam da će se to dogoditi

Written By Zaboravljeni Recepti on utorak, 6. rujna 2016. | 14:27:00



Da skratim pricu. Kolega sa posla moje zene pravio je neki rucak povodom vencanja sina, tu su trebali biti oni gosti koji nisu bili na svadbi.Moja zena i ja smo prisustvovali svadbi pa nismo tu bili pozvani. Dan pred taj rucak njen kolega koji se zove Mile dodje kod nas i zamoli moju zenu da mu ako moze pomogne oko spremanja i postavljanja rucka posto nece biti mnogo ljudi.Obratio se meni da li smo nesto planirali.Odgovorio sam da nismo a ona ako moze neka ide.Pristala je da mu pomogne posto je bio ok. lik. Rucak he bio planiran na periferiji grada u njegovoj vikendici koju je tek nasledio. Dosao je i taj dan ona se obukla u crne tanke trenerke tako da je njeno inace strava du*e doslo do potpunog izrazaja. Pitala me je gde cu ici na sta sam odgovorio da cu otici negde sa drustvom na kafu. Odvezao sam je do vikendice gde nas je mile sacekao. Rekao je da ovo nece dugo i da ce je on vratiti.Odgovorio sam sa ok. Ostavio sam auto ispred kaغica i seo da popijem hladno pivo posto je napolju sve gorelo od tolote. Kada sam popio pice krenuo sam u setnju pored reke. Na samo pedesetak metara od reke videla se ta famozna vikendica.Odlucio sam da malo prodjem sa zadnje strane koja je zarasla u zbunje kroz koje ima prolaz do vrata sa druge strane. Prisao sam i video da su otvorena tj.ne mogu ni da se zatvore. Usao sam polako i video da je naslonjen na njih stari izlmljeni ormar kroz koji se vidi sve unutra kao na dlanu. Od mene svega pola metra bio je udaljen krevet a malo dalje sudopera. Stao sam i gledao sta ce da bude. 



Unutra je usao Mile i neki lik sa njim Cim su usli ovaj rece miletu: ” Mile mogu li da kresnem jednu od ove tvoje dve drugarice sa posla? Znas da nisam ni jebao ni drkao tri nedelje umrecu. Od kada mi je zena slomila nogu stalno negde jurim.” Mile ga je pogledao i rece mu:” Jesi li lud sta ja da ti radim hoces da im drzim ruke ili noge, ti si puko ko lajsna.” ” ma ne samo mi daj zeleno svetlo.” Sta trazis to od mene ja im nisam ni mama ni tata. Mile je izasao napolje a usla je Lidija zenina drugarica sa posla inace picka i po. Lidija je imala velike si*e i bila je lepo gradjena.Cim je usla ovaj poce da bukvalno trazi pi**u i da prica kako nije j*o tri nedelje. Lidija ga odmah prekinu:”ej zao mi je sto nista nisi jebo ili pak sto nisi ni drko ali ja ti ne mogu pomoci imam mesecni ciklus. Toliko od mene. “Je*i ga ja bas mislio da ces mi dati , a ova tvoja drugarica. Kakvo samo d**e ima ne mogu da dodjem sebi malopre sam je uhvatio za du*e uh.kako je dobro.” Lidija se blago osmehnu:” i sta bi” ” Nista reko sam joj sto i tebi i lepo trazio a ona samo rece zivi u nadi.e evo je nosi tanjire idem napolje.”Moja zena je usla i odmah upita Lidiju sta ovaj oce.Lidija odgovori:” isto sto je trazio i od tebe.” ” bize ludaka ” rece moja zena.” Nek se snalazi kreten me uhvatio za du*e sreca niko nije video.” Lidija se nasmeja:” znam rece da bolje d**e nije video u zivotu a nije bas mlad.” ” Ma daj Lidija molim te ne seri odma je stigo da se pohvali idiot.” ” ne boj se nece taj nikome pricati nije lud a sto se tice tvog du**ta nikada ti nisam rekla i mene nekada na**li a znas da nisan le*aca uostalom cela غirma gleda u njega oni klinci sigurno dr**ju na tebe.” Jebi se Lidija ha ha ha.” Ludija joj rece da ce ranije kuci a skoro je sve gotovo. Sedeo sam iza ormara i bio skoro hipnotisan. Lidija se pozdravi i ode. Moja zena izadje napolje a Mile i ovaj udjose unutra. Ovaj rece Miletu da mu doda ranac da se presvuce da mu pomogne oko stolova posto su se svi razisli naravno sem njih dvojice i moje zene. Izvadio je bermude iz ranca i poceo da se presvlaci. Skinuo je kosulju zarim pantalone i na kraju gace tada mi je zastao dah” kolika ku**ina” imao je velik ku**c cudnog oblila dugacak oko 20 cm a mozda i vise ali nekako lepog oblika.Mile ga upita sto je skinuo gace i sto mu se di*o tako.” Kako sto pa ova je ostala sama a ti rece da neces praviti problem.” Mile odmahnu rukom:” dobro samo bed gluposti evo je ide” Moja zena udje I pogle da gama:” sta si se razgolitijo znam da je vruce reklamiras se malo a.” ” ma ne reklamiram se moram da pomognem Miletu oko stolova a i vruce je jel tako Mile” Mile samo klimnu glavom. Dok je moja zena prala tanjire ovaj joj se ljubazno obrati:” mogu li nesto da te zamolim.” Obrati se mojoj zeni.” Da zamolis mozes samo bez gluposti i vulgarnosti ok.” U redu bez gluposti” mozes li da spustis te trenerke i da pokazes g**u molim te.” ” pa rekla sam bez gluposti” ” nisu gluposti molim te i necu vise dosadjivati evo Mile mi je svedok”. U sebih pomisli” pa ovaj bas navalio mamu mu je**m.” Mile je stajao skamenjen i cekao reakciju moje zene. Ovaj poniznim glasom rece:” hajde.” Moja zena je bila okrenuta ka sudoperi udaljena od njih oko tri metra. Onda joj kao furija izleti:” u redu pokazem g**u i tisina ok.” Polako je skidala trenerke dok je bila blago nagu**na na sudoperu kada ih je spustils njene obline su ispale iz crnih gacica gledao sam kao hipnotisan u njeno zaista dobro dupe.Ovaj samo uzdahnu:” aaahh kakva g**a uh.” Idem po soljice da operem pa razlaz. Mile izadje za njom ovaj ostade sam i rece sam sebi” moram je j**ati ili sam mrtav” Moja zena je usla i nosila soljice ka sudoperi kada je prisla do sudopere ovaj krenu prema njoj i cim je ostavila soljice uhvati je za bokove i primace krevetu koji je udaljen odene svega pola metra.” Sta ti je budalo necu da se tucam pusti me” Bulvalno ju je bacio na krevet i za jednu sekundu skinuo sorts i krenuo sa svojom kur**nom prema njenoj butini.” Ne moras da se tuc** ja sam puko skroz svr**cu ti po trenerkama” njegova ku**ina je stajala na pola metra od mojih ociju moja zena zakuka:” ne po trenerkama molim te nemoj kako da idem kuci evo skinucu ih pa svr** po butini evi skidam.” Kako je svukla trenerku ovaj je u momentu uhvati i svuce joj g**ce.” Ma kakva butina siri noge lutko.” Nije ni stigla nista da kaze vec mu je gla**c bio kod njenog kl**orisa. Video sam kako njegova ku**ina ulazi u nju zacuo sam istovremeno dva krika njen uzdah pracen blagim vriskom:” aahhaa .” i nikada do sada cak ni na po*no غilmu njegovo urlanje koje je podsecalo na neki zivotinjski urlik:” aagrraaahha , to lutko aahaaahhoo.” Hteo sam da iskocim ali sam video na njenom licu da je pocela da uziva. Ubrzo sam video kako se stresa i sv**ava u nju uz isti krik , ali ovaj put se uz krik moje zene culo:” toooo”. Pogledao sam ka sudoperi i video mileta golog kako na***ava ku*ac koji je za nijansu bio manji od njegovog.”aa mile je**cu ti mamicu kad tad” pomislih. Mile joj pridje dok je lezala i stade.” Sta ces Mile ti si moj drug neces me valjda odati.” Ma necu na**zi se da budemo sigurni.” Okrenula se i naguzila se tako da je njeno d**e doslo do punog izrazaja. 



Mile je uhvati rukom za bok a drugom uvali k**ac u njenu vlaznu pi**u. Ovaj je stsjao i ljubio moju zenu po ledjima i gnjecio joj si**. Kada je Mile zavrsio svalio se pored nje, a ovaj ponovo dodje od pozadi i rece” moram ponovo nap**ilo me njeno d**e” Ponovo joj uvali k**ac uz iste krike a palcem joj je cackao su**k. Ponovo sam zacuo iste vriskove.Kada joj napuni pi**u po drugi rece” moram ponovo nap**ilo me njeno d**e” Ponovo joj uvali k**ac uz iste krike a palcem joj je cackao su**k. Ponovo sam zacuo iste vriskove.Kada joj napuni pi**u po drugi put leze pored nje i poce da je mazi i ljubi po telu. Podigao sam malo glavu i video kako miletu gura jezik u usta. Kada se okrenula prema ovome ovaj rece:” imam jos jednu molbu.” ” Sta sada hoces” ” Sada nista lutko prezadovoljan sam nego zena mi ide u banju na tri nedelje pa ako moze po nekada da navratis” ” Jel tri nedelje , a posle sta onda danas si bio djavolski dobar a nisam probala tu tvoju batinu da stavim u usta vazi Mile nam je veza a moze i da dodje.” Ova joj gurnu jezik u usta i posle rece” kako ti kazes lutko sta budes zahtevala dobijas.” Ustali su se i obukli ja sam se iskrao i poceo da razmisljam o osveti

Izvor: komicnistatusi.rs
SHARE

About Zaboravljeni Recepti

0 komentari :

Objavi komentar