Enjoy cooking
Browse through over
650,000 tasty recipes.
Home » » Bila sam svega mesec dana u vezi sa momkom romske nacionalnosti. Imali smo ses a nisam prokrvarila niti je bolelo….

Bila sam svega mesec dana u vezi sa momkom romske nacionalnosti. Imali smo ses a nisam prokrvarila niti je bolelo….

Written By Zaboravljeni Recepti on četvrtak, 8. rujna 2016. | 22:41:00



Bila sam svega mesec dana u vezi sa momkom romske nacionalnosti. 



Imali smo ses a nisam prokrvarila niti je bolelo. Bila sam ocajna. Kasnije sam upoznala Vuka i spavala sa njim u svojoj 19. godini. 



Ispostavilo se da me prvi momak nije mogao proditi jer je bio “nemocan ” a ja maloletna. Ni on nije bio star ali je bio bolestan. I eto..

Izvor: ispovesti.com

SHARE

About Zaboravljeni Recepti

0 komentari :

Objavi komentar