Enjoy cooking
Browse through over
650,000 tasty recipes.
Home » » PRIJE DESET GODINA ME ŽENA PREVARILA. BIO SAM LUDO ZALJUBLJEN U NJU I MOGAO JOJ OPROSTIT

PRIJE DESET GODINA ME ŽENA PREVARILA. BIO SAM LUDO ZALJUBLJEN U NJU I MOGAO JOJ OPROSTIT

Written By Zaboravljeni Recepti on nedjelja, 28. kolovoza 2016. | 12:21:00




Prije deset godina me žena prevarila. Bio sam ludo zaljubljen u nju i mogao joj oprostit, samo da je htjela. Vjenčao sam se sa divnom djevojkom prošle godine, zaljubljen, srećan.



Bivša me cima s vremena na vrijeme, žali, kaje se, ne može da nađe nekog ko joj odgovara. Pitala me skoro mrtva ozbiljna da joj napravim dijete jer joj “biološki sat otkucava”.



Možda i jesam bio rogonja, al bik za parenje, ne!

Izvor: ispovesti.com
SHARE

About Zaboravljeni Recepti

0 komentari :

Objavi komentar