Enjoy cooking
Browse through over
650,000 tasty recipes.
Home » » ISPOVEST – Već mi je bio kraj radnog vremena al odjednom mi se pojavila…

ISPOVEST – Već mi je bio kraj radnog vremena al odjednom mi se pojavila…

Written By Zaboravljeni Recepti on nedjelja, 28. kolovoza 2016. | 20:50:00

kraj


Već mi je bio kraj radnog vremena al odjednom mi se pojavila neka devojka na vratima. Imala je sve atribute, što se kaže, sve što čoveka može da zadivi. 


Štikle, minić, ludilo. Ušla je u radnju i rekla mi da je bez gaća i da joj trebaju jedne. Podigla je suknju i bila je stvarno bez gaća, tu sam se zbunio i brzo joj našao neki donji veš a ona se u tom trenutku bacila na sto pričajući da je vrela, naravno nisam mogao da odolim pa sam ušao u nju ko budala, čak me je posle i ljubazno zamolila da mi proguta s*ermu. 


Sve bi to bilo u redu da nisam oženjen, a kasnije sam saznao da mi tu devojku dovela moja žena koja je očito htela da proveri da li sam joj veran.

Izvor: ispovesti.com
SHARE

About Zaboravljeni Recepti

0 komentari :

Objavi komentar