Enjoy cooking
Browse through over
650,000 tasty recipes.
Home » » ISPOVEST – Uradio sam nešto čime se ne ponosim

ISPOVEST – Uradio sam nešto čime se ne ponosim

Written By Zaboravljeni Recepti on nedjelja, 28. kolovoza 2016. | 00:10:00

uradio


Imam 20 godina. Živim sa bratom koji ima 21 godinu. Živimo sami jer studiramo u drugom gradu. Moj brat voli da uživa u djevojkama i zabavama. On je u vezi sa prelijepom djevojkom koja ima prelijepo tijelo.


Jednog dana je odlučio da u našoj kući organizuje zabavu. Pozvali smo sve prijatelje. Mnogo prijatelja i djevojaka. Pili smo i uživali. Kako je noć padala polako se i zabava raspadala. Na kraju smo ostali ja, brat, njegova djevojka i još jedan par. Nije bilo mjesta za spavanje pa smo se svi nagurali na dva kreveta. I onako smo bili pijani. U toku noći sam se probudio i primjetio da je moja ruka da stomaku od djevojke moga brata. 


Postao sam uzbuđen. Počeo sam polako podizati ruku prema njenim grudima. Bila je poprilično raskopčana. Plašio sam se da će se neko probuditi. Već je moja ruka bila na njenim toplim grudima. Poludio sam. Počeo sam da ih milujem. Nakon nekoliko trenutaka sam se uplašio i prekinuo. Nisam želio da rizikujem.

Izvor: ispovesti.com
SHARE

About Zaboravljeni Recepti

0 komentari :

Objavi komentar