Enjoy cooking
Browse through over
650,000 tasty recipes.
Home » » ISPOVEST – U osnovnoj sam bila ludo zaljubljena u svog dečka pa sam rešila da mu dam nevinost kada smo se ljubili na kauču….

ISPOVEST – U osnovnoj sam bila ludo zaljubljena u svog dečka pa sam rešila da mu dam nevinost kada smo se ljubili na kauču….

Written By Zaboravljeni Recepti on nedjelja, 28. kolovoza 2016. | 20:59:00

osnovna


U osnovnoj sam bila ludo zaljubljena u svog dečka pa sam rešila da mu dam nevinost kada smo se ljubili na kauču. Pen*s mu je bio oko 6cm i ja sam mislila da je to normalno, nisam krvarila tokom odnosa pa sam pretpostavila da mi je himen pukao tokom sporta. 


U medjuvremenu sam raskinula sa dečkom i kada sam došla u srednju školu napalila sam se na jednog zgodnog frajera, odlučila sam da mu priredim ludo veče pa kada smo ušli u njegovu sobu odmah sam ugasila svetlo i skočila na krevet šireći noge. U mraku nisam ni videla da ima džinovski pe*is pa mi ga je hladnokrvno zabio do kraja u pi*ku što me je neverovatno snažno zabolelo, imala sam osećaj kao da ću završiti na ušivanju. 


Završio je, a kada je uključio svetlo videli smo krv na posteljini, tek tad sam ukapirala da mi prvi dečko nije ni probio himen. Majka od tog dečka kada je videla u kakvom je stanju posteljina, mesecima je sumnjala da se njen sin pridružio nekoj sekti pa je zvala popove da joj sveštaju kuću.

Izvor: ispovesti.com
SHARE

About Zaboravljeni Recepti

0 komentari :

Objavi komentar