Enjoy cooking
Browse through over
650,000 tasty recipes.
Home » » ISPOVEST – Bila sam u vezi sa deckom par godina, on je bio prvi koji me kako kažu probio, sv*šio u mene…

ISPOVEST – Bila sam u vezi sa deckom par godina, on je bio prvi koji me kako kažu probio, sv*šio u mene…

Written By Zaboravljeni Recepti on nedjelja, 28. kolovoza 2016. | 20:55:00

bila


Bila sam u vezi sa deckom par godina, on je bio prvi koji me kako kažu probio, sv*šio u mene. Bila je kazu to velika ljubav. 


Ostala sam trudna.Roditelji su me naterali na abortus jer sam imala 20 godina ,mada se ni on nije protivio.Ucinila sam to samo iz postovanja prema roditeljima, sama i uplasena.Od tog dana prozivljavam pakao.Ostavila sam ga jer je bio kukavica. 


Ne prodje ni dan da ne mislim o njemu i o toj bebi.Volim ga jos ali ne mogu biti sa njim posle svega.Osecam da nemam pravo da vise imam decu,da ih ne zasluzujem.

Izvor: ispovesti.com
SHARE

About Zaboravljeni Recepti

0 komentari :

Objavi komentar