Enjoy cooking
Browse through over
650,000 tasty recipes.
Home » » ERO*SKA ISPOVEST – Imala sam 18 godina, tek napunila. Već uveliko sam se upustila u sek*ualne vode. Gotovo bez razmišljanja. Dala sam sebi zadatak da do 25 probam sve što se može probati u se*su (pritom mislim i na žene)

ERO*SKA ISPOVEST – Imala sam 18 godina, tek napunila. Već uveliko sam se upustila u sek*ualne vode. Gotovo bez razmišljanja. Dala sam sebi zadatak da do 25 probam sve što se može probati u se*su (pritom mislim i na žene)

Written By Zaboravljeni Recepti on četvrtak, 4. kolovoza 2016. | 15:45:00



Imala sam 18 godina, tek napunila. Već uveliko sam se upustila u sek*ualne vode. Gotovo bez razmišljanja. Dala sam sebi zadatak da do 25 probam sve što se može probati u se*su (pritom mislim i na žene), tada da stupim u vezu, i do 30 da budem udata žena sa detetom. Za ovo je znalo nekoliko meni bliskih ljudi. Jedan od njih je moj najbolji drug. Drug koji mi je i skinuo nevinost. Nakon toga nismo ušli u vezu, jer smo smatrali da je to smor, već smo se s vremena na vreme poje*ali, gde smo stigli. Ako se dobro sećam, po mojoj statistici, negde u 22 godini sam više puta bila je**na od njega, nego od svih ostalih zajedno, iako mi nije dečko. Bilo nam je jako zabavno da to radimo, a nikada nismo pridavali značaj da li ću pozvati ja njega ili on mene na se**, da li će se desiti u kolima, u sobi, hotelu, prirodi, bazenu, parku, festivalu, wc-u, ili nekom, reklo bi se normalnom mestu. Nije nam bilo bitno da li će biti misio**rska, cowgirl, dog*y, mala i velika kašika, špaga, stojeći, ležeći, sedeći, ispred ogledala, upaljene kamere ili šta ti ja znam više, šta smo sve probali. Znao je on i za moje akcije sa Marijom, koja nije znala da on zna, pa nismo mogli da stupimo u trojku, znao je i za moju kolekciju veša, za moju kolekciju igračkica, mislim za apsolutno sve. On je sebi u zadatak dao nešto slično kao i ja. Nije hteo da bude sa muškarcem, jer je smatrao da je kul da se** imaju dve devojke, ali dva muškarca baš nije mogao da zamisli. Poštovala sam to, nikada mu nisam tražila trojku. Upravo ta činjenica i jeste bitna za dalji tok, jer me je strašno iznendio jedan naš razgovor.- Čekaj, ako se dobro sećam, ti si jednom prilikom kupila strap-on, samo za sebe?- Jesam, ali ne vidim kakve veze to ima sa tobom. Jedino ako misliš da me ti je**š u du*e, dok ja to sebi gu**m u ri*u, ali, iskreno me to nešto i ne ispunjava.- Stani idiote, gde si poletela. Čitao sam danas na netu nešto. Kažu novi trend. Nije da sam rob novotarija, ali mi ovo zvuči zanimljivo i hteo bih da probam sa tobom.- Budi precizniji, ništa ne razumem.- Nemoj pogrešno da me shvatiš, ali to novo se zove peging. U prevodu, to je obrnuti an*l. Ne je**m ja tebe, već ti mene.- Moooolim? Ja da je**m tebe? Ti hoćeš da ga primiš u d**e? Odakle to odjednom? Zar si rekao da sve može, samo ne g*y iskustvo?- Nije ovo g*y, ništa ne kapiraš. Čuo sam da se muška tačka nalazi upravo u an**u, negde kod jaja, i da je najbolje da se gurnu prsti, pa da se ona stimuliše ili ovako, putem peginga.- Aha, ono što bi ti hteo da probaš, ne računaš u g*y, ono što nećeš je g*y. Ok, kako želiš.Ostala sam u čudu. I dalje sam bila ne sigurna u činjenicu da ću znati to da uradim. Koristila sam ja strep više puta. Toliko puta da je on bio korišćen i za o**lni seks. Sve sam sa njim radila, sem da je**m muškarca. Ali, obećanje sebi moramo da ispunimo oboje, a to je da probamo sve. Desilo se to kod njega. Bili smo sami. Ja sam ponela svoj strep u torbi, zajedno sa va**linom. Preskočili smo svakave razgovore. Oboje u strahu, pristupili smo čini. Bio je samo kratak razgovor, a to je otprilike plan, jer ovde ne možemo da se prepustimo slučaju, zato što isprobavamo nešto novo. Plan je bio da prvo ja njemu pop**im, jer je to pa**lo i mene i njega, i onda da nađemo pozu u kojoj može najlakše da mu uđe. Seo je u tu fotelju gde smo najčešće bili, skinuli smo jedno drugo uz poljubce i vatanje, kleknula sam i prionila na posao.Prvi put sam kod njega, a i uopšte, videla muškarca golog sa kojim se ljubim i vatam, a da mu je sve vreme spušten k**ac. Bilo mi je malo i smešno, ali nisam htela da ga obeshrabrim. Počela sam da ga ližem i grickam, da li**m jaja, skoro da ništa nije pomagalo. Spustim pogled, vidim, on se uredno ubrio u an***oj oblasti. Sine mi ideja, i gurnem mu svoj srednji prst, jer tada nisam imala nokte. I kako mi je on rekao pre par dana, gurnem ga u pravcu ja**, i krenem da masiram. Nikada brže nisam videla da se nekome diže. Izvadim prst, spremim se za najveću gadost, to jest da neće biti čist, u najmanju ruku, kad ono – urađen i klistir. Ukapiram da je on baš dosta čitao o ovom fenomenu. Krenem sa pušenjem, sada već srećni oboje, pušim, masiram jaja, pomeram glavu u ujednačenom ritmu, on me masira po glavi, prosto jedan or**ni seks, kao iz bukvara. U meni, pošto nisam baš najobičnija devojka, bude se leptirići, širi mi se toplota tih leptirića od stomaka prema ustima, uplašim se da je to zbog povraćanja, da me je njegov ***ac u ustima naterao na povraćanje, ali onda primetim da to nije istina, već da je njemu veći nego inače, a meni od nervoze počinje da lupa srce sve jače. Pomislim da sam se zaljubila, ali mi ova ideja brzo ode iz glave i nastavim sa poslom. Nisam sigurna koliko je trajalo, niti da li sam bila dobra u ovome, ali sam samo osetila u jednom trenutku kako su mi usta ispunjena još nečim osim njegovog ku**a. Bila je to njegova vrela sp**ma. Toplija nego inače, i nekako, priznajem, ukusnija. Izvadila sam ga iz usta, ne računajući da on još ima da prska, i mlazovi su leteli po čelu, nosu, kosi. Jedan od mojih poprilično nespretnih blowjobova koje sam odradila. Bilo kako bilo, on se nije požalio, što je meni ulilo samopuzdanje. On je, rekla bih, još bio u strahu, jer sam primetila da mu se k**ac ekspresno spustio nakon pu**nja. Obukla sam svoj strep, ne tražeći mu da ga p*ši, jer nisam mogla da ga zamislim u tome, i zamazala ga dobro va**linom. Nismo znali koja je poza najbolja, pa sam se setila da sa drugaricom često to radim u pozi noge na ramenima. Tako je bilo i sa njim. Legao je na leđa, digao du** u vazduh, raširio noge, a ja sam mu lagano gura*a svoj strep od nekih 18cm. Nisam imala hrabrosti da ga gledam u lice, pa sam ga gledala u k**ac. Kako je strep ulazio u njega, ku**c mu je bio sve veći. Na kraju se u potpunosti ukrutio. Tada sam smogla snage da ga pogledam u oči. Njegove oči su bile zatvorene, usta su bila otvorena, a on je ispuštao blage krike, baš kao žena koju sam poslednju je**la. Isto tako. Ovo me je na trenutak zasmejalo, ali sam se suzdržala, da mu ne oborim moral. Do juče, moj san, ogromni moj ortak, koji me j**e, koji mi razvaljuje d**e, koji svrš**a po meni. Sada – lik koji više liči na pe**a, na nekog šminkera ili frizera, na običnu sil**anu ženu. Neverovatno jedna situacija. Dok sam ga lagano j**ala, on je počeo da d**a sam sebi. Ja sam htela da to ja radim, ali je bilo neizvodljivo. Tražio mi je da probamo novu po*u, pa je to bilo u dog**ju. Imao je zategnutu g**u, moram da priznam. Sad, kad mu nisam videla facu, već samo čula njegove krike, koji su takođe bili jako slabi, jer je gurnu glavu pod jastuk, bilo mi je dosta lakše. Sad sam se i ja osetila kao riba koja j**e. I jeb**a sam ga strašno. Najstrašnije. Vrištao je, uživela sam se. Nije mi bilo dobro. Skoro da sam sv**ila. Opet oni isti leptirići, opet osećaj zaljubljenosti, opet preskakanje srca. Sve ovo je trajalo svega par minuta, kada sam osetila da me g**a iz sebe, i briše ku**c i posetljinu. Dakle, on je svr**o dok je bio je*an, nije ga ***ao. Veliko priznanje za mene, znači da bih se dobro snašla u ulozi muškarca. Legli smo nakon toga, ćutali neko vreme, gledali u plafon. Bili smo ispunjeni. Oboje. Neki metaforički, a neki i bukvalno.

Izvor: komicnsitatusi.rs
SHARE

About Zaboravljeni Recepti

0 komentari :

Objavi komentar