Enjoy cooking
Browse through over
650,000 tasty recipes.
Home » » 18+ ISPOVEST – Evo 3:36, pre pola sata imala sa s*ks za pamcenje…

18+ ISPOVEST – Evo 3:36, pre pola sata imala sa s*ks za pamcenje…

Written By Zaboravljeni Recepti on nedjelja, 28. kolovoza 2016. | 00:30:00

jutro


Evo 3:36, pre pola sata imala sa s*ks za pamcenje, izbambusali smo se k’o nikad u zivotu. 


Evo jos mi drhte ruke dok pisem, svaka me koscica boli al’ samo da kazem, komšija svaka ti čast odradio si vrh posao, jedva čekam sutra reprizu! slagaću muža da treba pomoć mojoj mami pa ćeš doći po mene.


Ove devojke su u fazonu ja hoću klošara,klošari vole samo jednu.Da li se i jedna zapita da je to lik koji duva,puši,pije.To je osoba koja bi radije kupila gram marihuane nego tebe izvela u bioskop.Da li bi nekome takvom jednog dana htela da prepustiš u ruke dete.Zapitajte se devojke a onda volite klošare.

Izvor: komicnistatusi.rs
SHARE

About Zaboravljeni Recepti

0 komentari :

Objavi komentar